något för mina känsliga tassar?



typiskt såna här grejer jag finner mig till när jag bara glor runt på nätet
dock måste jag få säga att de verka riktigt intressant faktiskt
ett par innersulor som de flesta proffsen kör med "footprint insole technology"
dels är de bara positiva saker från proffsen och även andra kunder som kör
kollat runt som fan och inte en enda själ har sagt något negativt

positiva saker som:
- får dig att skatea bättre
- känna mer brädkänsla
- skydda dina fötter till max
- går inte sönder som vanliga sulor gör
- håller i stort sätt en livstid
- dina fötter mår bra av dom helt enkelt

funderar stort på att beställa hem ett par sulor från USA
har dock väldigt känsliga fötter och har ofta ont i dem efter gamla skador
vet själv hur sulorna blir efter ett tag, platta, sletna och ja skyddar inget alls
hur bra är de på en skala egentligen? inge bra alls för mina fötter iaf
får se om de verkligen är sant, kul att ta reda på sånt på egen hand
men som sagt man vet aldrig förens man har prövat liksom
de roliga dock är att de verka så high tech med hela grejen
liksom du får en "spruta" som du fyller med vatten och fyller sulan med vattnet?
hur galet låter inte de egentligen?
well kolla själv så får ni se vad ripparn Kelly Hart säger
bara måste beställa hem ett par känner jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0