för er fuckers som älskar tung musik


yea... som de flesta vet så tycker jag väldigt mycket om musik
speciellt de lite tyngre eller som vissa av mina vänner kallar "idiotmusik"
well hur som helst nu på senaste tiden har de släppts sjukt mycket ny musik
2011 hade en hel del och bjuda på har jag märkt när de gäller musik
helt sinnes hur bra de är. så en liten gåva från mig till er kan man säga
något jag rekommenderar stort till er som gillar lite tung musik/lite lugnare

så köp eller ladda ner dessa album pronto!

Of Mice & Men - The Flood
Suicide Silence - The Black Crown
That's Outrageous! - Teenage Scream
Breathe Carolina - Hell Is What You Make It
The Air I Breathe - Great Faith In Fools
Chelsea Grin - My Damnation
Miss May I - Monument (Deluxe albumet)
Asking Alexandria - Reckless & Relentless
Emmure - Speaker Of The Dead
Adept - Death Dealers
The Word Alive - Deceiver (Deluxe albumet)
Architects - The Here And Now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0