you were always so predictable


precis hemkommen från jobbet och ja vad är det som händer då?
kommer in och så är det helt knäppt tyst. ditchad eller vad?
neh inte riktigt men kändes lite keff att inte en enda dude var hemma
speciellt Alex som bara sitter och spelar data. fett mongo

well som ni har märkt ännu en gång har man inte vart så aktiv här
dels är det för man hade fått finbesök från Sverige här i Norge
dock var det sis, lill brorsan och min saknade flickvän som kom
så har blivit så att man har... ja spenderat mycket tid med dem men whatever
en vecka kvar här i Norge innan man åker back home till Gislaved
längtar redan så. längtade redan efter en vecka i Norge efter flickvännen och hem
men just nu har jag sån fett hemlängtan, precis som förra sommaren
allt folk där hemma, skateandet och ja stort sätt allt som är hemma
har inte ens fixat mitt rum hemma ännu vilket är keff liksom skärpning
några få dagar kvar med jobb sen väntar den långa resan hem till Sverige
längtar så.

hemma är det ett hem som väntas på att fixas, en fet beställning lite här och där
lite mer jobb om jag inte har helt fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0