mor


ett år
en månad
sex dagar

än idag är du inte glömd och kommer aldrig att bli de
än idag tänker jag på de som om de hände igår
än idag kämpar jag för varje dag för att göra dig stolt

har alltid haft den tanken att varför just du av alla
varför just du av alla människor på jorden
ingen förtjänar och dö men inte jag som väljer det
inte jag som väljer vilka som dör och vilka som lever
tänk så kunde man... men vad är oddsen för de
de är en del av livet man lever helt enkelt och dör
end of story

jag har svårt och komma hälsa på dig
de händer att jag gör de men inte så värst ofta
de gör mig själv ledsen för vill ju kunna hälsa på så ofta jag kan
men de ser så tomt ut där du vilar tack vare dessa dumma människor
dumma människor som inte följer sitt jobb riktigt
jag bara önskar och önskar

jag kan bara vara med dig i drömmarna
då känner jag denna närhet som jag alltid haft sen födseln
en närhet av en den första man älskar, sin mamma
jag vill bara kunna känna den närhet i de verkliga livet
precis som jag gjorde innan du försvann

jag och dina barn vill visa hur mycket vi älskar och saknar dig
så vi har diskuterat och gått igenom lite
efter en lång väntan och samtal hit och dit är de klart
önskar du hade kunnat se den med egna ögon men
jag vet att du ser den uppifrån
visste inte vad jag tänkte när jag såg den
det blev bara tårar

snart när den är på plats lovar jag att hälsa på oftare
jag älskar dig mamma
nu idag och för alltid
saknar dig
<3



Kommentarer
Postat av: amanda

fint skrivet älskling.

du är den starkaste personen jag känner, finns här om du vill! <3

2011-11-10 @ 08:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0