DC teamet börjar blir starkt



Hänt en hel del bland skatevärlden nu har jag märkt
folk hoppar av team för nya sponsorer, nya filmer släpps ovs...
men något som har tagit mig hårt är DC shoes
gillade märket som kid när jag började åka sen började jag ogilla de
fråga mig inte varför, började bli mainstream osv de blev "sellout"
men de säger ju sig själv nästan, alla känner ju igen märket nästan
så inte så konstigt att de flesta sportkedjor drar in ett par i butiken
men intresset har börjat komma tillbaka för märket känner jag
bryr mig inte om de är mainstream eller whatever

hur som helst de jag ville komma till är de senaste tillskotten till DC teamet
inte vilka som helst utan de är Nyjah Houston och Mike Mo Capaldi
två riktigt ja vad ska man säga, två sinnessjuka åkare må jag säga
förtjänar platsen bra för teamet, men gör dom det för pengarna?
åh nej verkligen inte... eller vad vet jag egentligen?
men de tror jag faktiskt inte, vissa inser inte riktigt vad DC gör för skateboard
minns själv dock när Chris Cole lämnade Fallen för DC
då kom alla haters, påstår att Cole gjorde det för pengarna blabla osv...
tror inte något proffs inom skateboard bryr sig om pengarna faktiskt
så länge man gör de man älskar och sen får lite stålar på den vägen?
inte hade man klagat. alla haters borde bara inse hur mycket de gör
oh well stor nyhet för mig dock. all lycka till er dudes på teamet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0